TWBMW

No coment

Kommentarer (0)

2012-03-18 | 22:40:51

Faan vad oaktiv jag varit! Ett halvår sedan! INTE OK! Jag måste ha världens kassaste minna då jag hela tiden glömmer bort mitt lösenord! Blä på det! Äch spelar ju ingen roll då ingen läser denna skitblogg ändå.

Mitt liv är som det alltod har varit. Upp och ner=SKIT!

Nyligen talade en av mina bästa vänner om för mig att hon har bullimi och håller på att få hjälp med det. Jag min nöt lättade upp mitt hjärta och berättade vad jag går igenom. ÅNGRAR som in i helvete. Sa på tok för mycket även om jag dolde en hel del. Det jobbiga är att varenda gång vi pratar så ska hon veta hur mina matdag sett ut. ORKA! Fan kan hon inte bara låta mig vara! Som det varit förut. Känner att våran vänskap glider längre och längre ifrån varandra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback