TWBMW

Back!

Kommentarer (0)

2011-05-23 | 18:30:13

Efter typ tusen år så är jag nu tillbaka. Efter att vi vart till London så hade jag varken internet eller datasladd (hade kvar den i min lägenhet ett antal mil från mina föräldrar) så 2-3 veckor var jag typ handikappad. Tänk att man kan vara så jäkla beroende av en dator och internet!

Iallafall så glömde jag helt bort vad jag hade för lösenord till denna blogg så jag skrev bara i den andra bloggen som jag inte är anonym i. Men idag kom jag äntligen på vad för lösen det var!

Tänkte bara hoppa in och säga det. Skriver när jag har något intressant att säga. Har inget spec. nu. Vikten är som den typ alltid har varit. Har säkert gått ner något (hoppas!) då jag kutar runt som en galning på praktiken dagarna i ända.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback