TWBMW

Olivia Wilde

Kommentarer (0)

2011-09-20 | 19:04:51

Faaasen vilken jävla tid det tog att ta mej in här. Hade helt glömt bort lösenordet, trodde jag. I själva verket var det fel e-mail address jag skrivit. Phu, vette fan hur länge jag försökt med detta. Trodde först att någon kapat bloggen...TUR ATT INGEN GJORT DET!!!

Blajblaj, mitt liv har varit en helt jävla röra, som vanligt med andra ord. Bråk med morsan, problem med maten och hula hula. Inget jobb har man längre heller. Hade bara sommarjobb. Skitkul! Sen att en av mina arbetskamrater var jävligt snygg gjorde det ju inte tråkigare. Det ända jobbiga var att hon var perfekt smal vilket jag är så långt bort ifrån jag kan komma!

Försökt att äta bra, vilket menas typ inget. Går i perioder. Antingen så äter jag ingenting och känner mej jätteduktig, för att i andra trycka i mej en massa mat och ha världens jävla ångest!
Men för att ta det i korta dra så kan vi börja med denna vecka så kankse det känns lite bättre.

Igår åt jag:

Frukost:

Ett ägg
Lite keso
Ett glas proviva mango
En kopp grönt the

Kvällsmat:
Lite korvstroganoff (Som jag själv gjort så jag vet vad för skit som är i) + en massa sallad

En jädra massa vatten Hela dagen

Idag har jag ätit:

Frukost:

En kopp grönt the
Et glas proviva mango

Lunch:

Lite kyckling
En morot

Mellanmål:
Keso med nötter(mandel, hasselnöt och jordnöt), lite torkad frukt och linfrö

Kvällis:
Lite kyckling massa sallad

Shit vad mycket jag åt idag då, Dock väldigt lite plus att jag rört en hel del på mig.

Det var väl min början av veckan...Höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback