TWBMW

OMSTART!

Kommentarer (0)

2011-04-15 | 23:55:01

Nu kör vi en stor fet omstart av mitt liv! Förut drev jag blogg wbmw som jag sedan raderade då mitt liv var meningslöst. Nu i efterhand ångrar jag det djupt! Så måga känslor, minnen, bilder, vänner jag hade genom den som jag bara genom ett tryck klippte av.

How could I?

Men nu jävlar ska jag köra igång denna nya blogg och den ska banemej finnas kvar! Upp med en jädrans massa pepbilder och en jädra massa vänner ska jag skaffa mig, somkan känna igen sig i mig!

OBS! Att denna blog först och främst är till för min egen skull. Tar ni åt er eller tycker den är stötande så dra för guds skull här i från!

Med detta sagt vill jag välkommna mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback