TWBMW

Vad hände?

Kommentarer (0)

2011-06-11 | 17:05:48

Just precis! Vad hände med min uppdatering som skulle bli bättre? Till mitt försvar så har jag haft praktik dagarna i ända och deckat så for jag kommit hem. Nu är jag tillbaks uppe i norr så nu kan jag nog uppdatera lite mer. Bryr mej inte ndå eftersom att det är nogon som läser ändå. Det är ju bara jag. Men som sagt så är det ju till för mej och ingen annan. Sen om folket tycker den är intressant så är det väl bara bra, eller?

Varför jag fick tjinget att skriva idag är för att jag inte ätit något sedan igår kl.15 typ. Mycket bra! Idag har jag bara halsat i mej en massa vatten. Började gå ut på en promenad men fuck vad varmt det är! Ska köra egen träning nu tänkte jag. Alldeles för mycket lathet då jag kollat på film hela dagen! Ger ju ingen effekt om jag säger så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback